ua.playnotpay.net
Директор Dragon's Dogma 2 Хідеакі Іцуно про систему швидкого переміщення
У своєму останньому інтерв'ю Хідеакі Іцуно, директор гри Dragon's Dogma 2, висловив свої думки щодо системи швидкого переміщення в грі. Він заявив, що хоча можливості швидкого переміщення в грі можуть бути обмеженими, це не повинно робити гру нудною. Він закликав гравців просто спробувати подорожувати на своїх ногах та переконався, що це не обов'язково призведе до нудьги.
Реакція на обмежену систему швидкого переміщення
Іцуно вважає, що обмеженість системи швидкого переміщення може навіть збільшити важливість дослідження гри. Гравцям буде більше змоги відкривати нові місця та взаємодіяти з оточенням, що зробить гру більш цікавою та захопливою.
Інновації та виклики
Команда Dragon's Dogma 2 обирає більш традиційний підхід до геймплею, уникнувши повного поглиблення в швидке переміщення. Це вибір може створити нові виклики для гравців, але Іцуно вважає, що саме ці виклики можуть зробити гру більш захопливою та цікавою для шанувальників серії.
У підсумку, Іцуно закликав гравців не сприймати обмежену систему швидкого переміщення як проблему, а бачити в ній змогу для нових вражень та пригод.