[Новини] Режисер Dragon's Dogma 2 вибачився за довге очікування JRPG
Оригінальній Dragon's Dogma від розробника Capcom знадобився певний час, щоб знайти свою аудиторію, але зрештою вона стала культовою за роки, що минули після її виходу у 2012 році. Будучи першою спробою Capcom створити рольову гру з відкритим світом, вона поєднала в собі фантастичні мечі та чаклунство з родоводом розробника, який створив швидкий та епічний екшн у таких іграх, як Monster Hunter та Devil May Cry.
Але з майбутнім продовженням Dragon's Dogma 2 розробники прагнуть підняти ставки у багатьох відношеннях - навіть включаючи ідеї, які не спрацювали б у першій грі. У нещодавньому випуску журналу Play (номер 35), який вже надійшов у продаж, режисер гри Хідеакі Іцуно (Hideaki Itsuno) приділив трохи часу роздумам про оригінальну гру і про те, чого він сподівається досягти в довгоочікуваному сиквелі, а також про те, як саме він прийшов до ідеї значно оновленого світу сиквелу.
"Я дуже хотів мати можливість зробити продовження одразу після виходу [оригінальної гри], тож вибачте, що змусив усіх так довго чекати, - сказав режисер гри Хідеакі Іцуно в інтерв'ю. "Я дуже вдячний, що так багато фанатів цінують якість гри та підтримують її протягом багатьох років. Підтримка фанатів - як всередині Capcom, так і за її межами - це, безумовно, те, що допомогло підштовхнути проект до реалізації".
Фанати Capcom та шанувальники жанру фентезі високо оцінили Dragon's Dogma завдяки унікальному підходу до знайомої концепції меча та чаклунства. На перший погляд, це досить стандартна рольова гра у жанрі фентезі, але Dragon's Dogma має багато дивних концепцій, які створюють переконливий та насичений екшен.
Поряд з глибокою бойовою механікою, яка винагороджує експерименти та ризик під час бою, вона також має досить надійну систему створення персонажів для головного героя та вашого головного компаньйона, який приєднується до ваших пригод. Система пішаків дозволяє гравцям розвивати своїх компаньйонів і ділитися ними з іншими гравцями в Інтернеті, що дає змогу пішакам отримувати нові знання про пригоди, які їхні творці ще не бачили.
Загалом, Dragon's Dogma була справді розумним і захопливим прикладом рольової гри у відкритому світі, і сиквел, схоже, спирається на багато з цих основних принципів, створюючи грандіознішу пригоду з новими покликаннями та глибшим фокусом на розповіді історії. Як розповів Іцуно, на розробку концепції сиквелу, який має світ, що майже вдвічі більший за першу гру, пішло багато часу та енергії. А це означало, що жодна ідея, якою б дикою вона не була, не була виключена зі столу.
"Ми проводили багатоденні сесії, на яких команда придумувала ідеї щодо того, що може статися в грі, і найкумеднішими завжди були ті ідеї, які люди придумували, коли робота не давала нам спати до пізньої ночі, - сказав директор гри. "Коли ми взялися за реалізацію цих ідей, ми відкинули питання "чи можемо ми дійсно вставити щось настільки безглузде в гру?" і вставили в неї якомога більше таких ідей".
Я мав нагоду пограти в попередній перегляд Dragon's Dogma 2 на початку цього року, і вона дійсно зосередилася на тому, що зробило оригінальну гру такою перлиною серед екшн RPG. Цей фокус на подорожі з вашою партією через небезпечну сільську місцевість, а потім на дику, небезпечну зустріч з блукаючими грифонами все ще був присутній у ранньому попередньому перегляді сиквелу. Мені дуже цікаво подивитися, наскільки вони зможуть просунути концепцію гри як грандіозної пригоди далі, особливо в тому, що стосується воюючих націй і різних культур, яких не було в оригіналі.
Франшиза Dragon's Dogma зараз у набагато кращому стані, ніж була на момент запуску. З наближенням виходу Dragon's Dogma 2 22 березня 2025 року, схоже, що сиквел продовжить набирати обертів за майже 13 років, що минули з моменту виходу оригінальної гри, завдяки численним відданим фанатам, які вимагають від Capcom ще одного продовження серії.