ua.playnotpay.net
Все більше розробників роблять свій акцент на PC платформі
Коли попросили вибрати кожну платформу, для якої розробляються їхні поточні проекти, 66% із понад 3000 розробників, опитаних GDC, вибрали ПК, значно випереджаючи наступну за популярністю платформу: PS5 із 35%. GDC називає скромний персональний комп’ютер «домінуючою платформою», навіть коли в списку відповідей починають з’являтися дивні нові учасники, такі як «наступник Nintendo Switch» і «UGC-платформи (Roblox, Minecraft)»
Насправді це найвище число за останні десятиліття. У 2020 році 56% розробників включили ПК у свій список цільових платформ, зросли до 58% у 2021 році, потім до 63% у 2022 році, 64% минулого року і, нарешті, досягли 66% 2024 року
Це невеликий сюрприз. Опитування, націлене на велику кількість розробників, багато з яких є інді, природно, велика частина віддасть перевагу відкритій і відносно легкій для випуску платформі, як ПК. Але це температурна перевірка індустрії загалом, і, привіт, дехто з нас все ще вважає, що пк не для ігор