ua.playnotpay.net
Майже чверть цифрових ПК ігор жодного разу не запускалися - Ultra провела опитування у 2000 геймерів
- Опитані регулярно запускають 44% ігор зі своїх цифрових бібліотек, а 24% з них не вмикали жодного разу;
- Внутрішньоігровий контент купували 68% опитаних, 26% хотіли б придбати лімітовані видання або ексклюзивні предмети;
- 58% респондентів продали б цифрові версії своїх ігор, якби в них була така можливість;
- 64% опитаних людей визнали, що купили б більше ААА-тайтлів за повну вартість, але тільки за умови їх подальшого продажу;
- 75% купують інді-ігри, при цьому 33% подобається низька ціна інді-ігор. Серед інших причин купівлі інді-ігор - творчий підхід (40%) і бажання спробувати щось нове (39%);
- 75% вважають AAA-ігри занадто дорогими. 87% заявили, що знижки та розпродажі відіграють важливу роль в ухваленні рішення про покупку, тільки 36% купують ігри за повною ціною;
- Найпопулярнішим магазином залишається Steam. 35% заявили, що хотіли б мати "єдиний профіль", який міг би об'єднати "всі ігри".