[Новини] AMD оновила свою технологію FSR 4
AMD оновила свою технологію масштабування зображення FidelityFX Super Resolution (FSR). Користувач протестував FSR 4 за допомогою нового FFX SDK 2.0 на відеокарті Radeon RX 9070 XT та порівняв її з попередньою версією.
У тестах без увімкнених Frame Generation та V-Sync карта показала 276 кадрів на секунду з FSR 4.0.2 проти 290 з FSR 3.1.5. При цьому час апскейлу збільшився, а навантаження на GPU зросло приблизно на 37 %.
Причина зниження продуктивності — перехід на складніші методи апскейлінгу. На відміну від FSR 3, нова версія застосовує алгоритми штучного інтелекту, використовуючи вектори руху та часові дані (інформацію з попередніх і наступних кадрів), що підвищує якість зображення, але вимагає більше обчислювальних ресурсів.
Автор тесту зазначає, що падіння частоти кадрів мінімальне і для більшості гравців залишиться непомітним. Однак у змагальних іграх, де важлива кожна частка кадру, краще використовувати FSR 3 або, звичайно, взагалі обійтися без апскейлінгу.